Werken bij 50 Company

Wij zijn op zoek naar een Accoutmanager Binnendienst!

 

Accountmanager Binnendienst (M/V) 

 

Vind jij het leuk om contact te onderhouden met klanten? Werk je graag op het snijvlak van administratie, accountmanagement en commercie? Ben je een ster in plannen en organiseren? Ben je graag de spil van de organisatie die het middelpunt vormt tussen bedrijven, werkzoekenden en onze loopbaanadviseurs en recruiters? Dan zijn wij op zoek naar jou!

  

Over 50 Company

50 Company is het loopbaancentrum voor 50-plussers. Wij zijn gespecialiseerd in het aan het werk helpen en houden van 50-plussers. Wij bieden loopbaanadvies, workshops,  outplacementtrajecten en bemiddeling. Daarnaast houden we ons bezig met duurzame inzetbaarheid. Misschien ben je ons wel eens tegen gekomen tijdens een netwerkbijeenkomst of op sociale media, waar we veel vertegenwoordigd zijn.

 

De functie

Als Accountmanager Binnendienst onderhoud je contact met onze relaties. Je bent een held aan de telefoon, wanneer je contact onderhoudt met de bedrijven in ons netwerk. Ook onderhoud je contact met werkzoekenden. Je geeft periodieke updates over de voortgang van trajecten en lopende sollicitaties. Je werkt nauw samen met de recruiters die je ondersteunt in de bemiddeling, aftersales en sales. Voor acquisitie draai jij je hand niet om. Je bent medeverantwoordelijk voor de planning en organisatie van de diverse (netwerk-) activiteiten van 50 Company.

Je maakt de jaarplanning en voert licht administratieve taken uit.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de relaties van 50 Company. Binnenkomende vacatures breng je onder de aandacht bij werkzoekenden.

Heb je creatieve ideeën en leuke plannen? Daar worden wij extra blij van!

 

Functie-eisen

  • Je bent een organisatietalent en houdt moeiteloos overzicht over alle lopende projecten.
  • Je plant en organiseert (netwerk-)activiteiten, workshops en andere bijeenkomsten en houdt de jaarplanning bij.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel kandidaten, bedrijven als je collega’s.
  • Je onderhoudt contact met zowel bedrijven als kandidaten.
  • Je behandelt binnenkomende vacatures.
  • Je houdt overzicht over de loopbaan- en outplacementtrajecten en onderhoudt contact over de voortgang met de opdrachtgever.
  • Je ondersteunt de buitendienst (sales en recruiters) op het gebied van vacatures, offertes en acquisitie.
  • Je maakt de maandelijkse nieuwsbrief.
  • Je houdt het CRM-systeem up-to-date.
  • Je herkent je in de eigenschappen: actief, betrokken, enthousiast, klantgericht, vriendelijk, gestructureerd, sociaal, commercieel en stressbestendig.
  • Je hebt nadrukkelijke affiniteit met onze doelgroep.
  • Je vindt het leuk om mee te denken over de verdere groei van 50 Company.
  • Je werkt zelfstandig, met een super gezellig team om je heen.
  • Je wordt enthousiast van onze gemeenschappelijke doelstellingen en grote teamspirit.

 

Praktisch

  • Je werkt op ons kantoor in Arnhem
  • 24 - 32 uur
  • Salaris in overleg

 

Meer informatie en solliciteren

Ben je enthousiast over deze vacature? Dan zien we je sollicitatie graag zo snel mogelijk tegemoet via annemarije@50company.nl.  

Heb je vragen? Bel dan naar 06-46248610.  

Je contactpersoon bij 50 Company is Anne-Marije Buckens.